Πώς προτιμούν να πληρώνουν οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι λόγοι πίσω από τις επιλογές δείχνουν ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικός παράγοντας για το 71% των καταναλωτών.

Η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η ταχύτητα παραμένουν τα κύρια κριτήρια των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές, όπως δείχνει η έρευνα Nexi eCommerce Report 2024. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν καθιερωθεί ως βασικό στοιχείο της αγοραστικής εμπειρίας, με τις κάρτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες να κυριαρχούν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η χρεωστική κάρτα είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος, με το 57% των χρηστών να την χρησιμοποιούν τις τελευταίες 28 ημέρες. Ακολουθεί το PayPal με 49%, καθώς παρέχει ευκολία και αίσθηση ασφάλειας. Η αντικαταβολή παραμένει στο 21%, ενώ οι πιστωτικές κάρτες και οι λογαριασμοί Revolut κυμαίνονται γύρω στο 20% και 19% αντίστοιχα. Οι υπηρεσίες Apple Pay και Google Pay καταγράφουν 17%, οι τραπεζικές καταθέσεις 6% και μόλις 1% δηλώνει αβεβαιότητα.
Όταν ρωτήθηκαν για την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής, το PayPal προηγείται με 34%, η χρεωστική κάρτα ακολουθεί με 25% και η αντικαταβολή 12%.
Οι λόγοι πίσω από τις επιλογές δείχνουν ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικός παράγοντας για το 71% των καταναλωτών, ενώ σημαντική είναι και η ταχύτητα (56%) και η ευκολία (49%). Σε χαμηλότερα επίπεδα βρίσκονται η συνήθεια (15%), η οικονομία (14%) και τα προγράμματα επιβράβευσης (10%). Πολύ λίγοι προτιμούν πληρωμές σε δόσεις ή αργότερα (2%).
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε λύσεις που προσφέρουν ασφάλεια δεδομένων και απρόσκοπτες συναλλαγές, καθιστώντας τις επιλογές πληρωμής καθοριστικό στοιχείο της συνολικής εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
πηγή: indicator.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επί της Νίκης (Αξού) νίκη για τον Ατρόμητο Λεπτοκαρυάς
12 Οκτωβρίου 2025 -
Plan B για να μη χαθούν φθηνά δάνεια του Ταμείου Ανάκαμψης
12 Οκτωβρίου 2025 -
Mudial: Καταστροφή για την Εθνική απέναντι στη Δανία...
12 Οκτωβρίου 2025
ΣΧΟΛΙΑ