Συνάντηση Γκαγκάτση – Καραπαπά, μετά την επίσκεψη του Μάριου Ηλιόπουλου στην ΕΠΟ
Στο ξενοδοχείο Grand Hyatt.
Μετά την επίσκεψη του Μάριου Ηλιόπουλου, ο οποίος μετέβη στα γραφεία της ΕΠΟ για να εκφράσει τα παράπονα του για τα σφυρίγματα της αναμέτρησης ανάμεσα σε ΑΕΚ και Παναιτωλικό.
Λίγες ώρες αργότερα, ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας στο ξενοδοχείο Grand Hyatt. Οι δυο άνδρες γευμάτισαν και συζήτησαν για αρκετή ώρα.
πηγή: metrosport.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ