Στην κορυφή του Ψηλορείτη ο Λευτέρης Αυγενάκης
"Προσκύνησε τον τιμιο σταυρό"
Στην κορυφή του Ψηλορείτη βρέθηκε ο Λευτέρης Αυγενάκης το απόγευμα της Παρασκευής. Ο βουλευτής Χανίων της ΝΔ και πρώην Υπουργός ανέβηκε στο ψηλότερο σημείο του βουνού για να προσκυνήσει τον τίμιο σταυρό ενώ με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ