Σύλλογος Ποντίων Έδεσσας -Εκδήλωση Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Η πρόσκληση
Σας προσκαλούμε στην Εκδήλωση Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19 Μαΐου, στο Μνημείο Προσφυγικού Ελληνισμού (πλατεία Μεγάλου Αλεξάνδρου) και ώρα 19:00.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ