Συνέλευση εργαζομένων και στάση εργασίας στην ΕΡΤ3 την Τρίτη 11/11
Στην αίθουσα συνεδριάσεων της ΕΣΗΕΜΘ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΜ-Θ συγκαλεί συνέλευση των δημοσιογράφων που εργάζονται στην ΕΡΤ3, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, από τις 12.00 έως τις 15.00.
Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδρίων της ΕΣΗΕΜ-Θ. Για να διευκολυνθεί η συμμετοχή των συναδέλφων, η ΕΣΗΕΜ-Θ κηρύσσει την ίδια ημέρα (11/11) και τις ίδιες ώρες (12.00-15.00) στάση εργασίας στην ΕΡΤ3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ