Τα Θεοφάνεια στο Δήμο Παιονίας
Τους εορτασμούς τίμησε ο Μητροπολίτης Γουμένισσας Δημήτριος
Ο Μητροπολίτης Γουμένισσας κ Δημήτριος ευλόγησε τον Αξιό ποταμό με τον Δήμο Παιονίας να βγάζει την ακόλουθη ανακοίνωση
Με κατάνυξη και λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε και φέτος ο Αγιασμός των Υδάτων σε ολόκληρο τον Δήμο Παιονίας.
Η άσβηστη χαρά και η Φώτιση του Αγίου Πνεύματος ας κατευθύνει την πορεία όλων για ένα δημιουργικό και ειρηνικό 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ