Θερμή φιλοξενία του Δημάρχου Αλμωπίας
Θερμή φιλοξενία επιφύλαξε ο Δήμαρχος Αλμωπίας Χρήστος Μπάτσης στον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο.

Ο Δήμαρχος Αλμωπίας παρέθεσε προς τιμή του Μητροπολίτη Σύρου γεύμα σε γνωστή ταβέρνα των Λουτρών.
Στο γεύμα που παρέθεσε ο Χρήστος Μπάτσης ήταν παρών και ο Μητροπολίτης Ιωήλ ,κληρικοι της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης , κάτοικοι της Δωροθέας, ο πρόεδρος της Δωροθέας, αντιδήμαρχοι, ο πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου Αλμωπίας Δημήτρης Βεσκος αλλά και οι υποψήφιοι βουλευτές Δημήτρης Γιάννου και Ραχήλ Αλεξάνδριδου.

Ο Δήμαρχος Αλμωπίας δώρισε στον Μητροπολίτη Δωρόθεο τόσο το αναμνηστικό λεύκωμα της Αλμωπίας αλλά και κεράσια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ