Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία συνταξιούχων για τα αναδρομικά – Κατάληψη στον ΕΦΚΑ
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα συνταξιούχοι μπροστά από το ΕΦΚΑ στην πλατεία Αριστοτέλους.
Μία ομάδα συνταξιούχων ανέβηκε στα γραφεία της διοίκησης φωνάζοντας συνθήματα. Οι συνταξιούχοι κρατούν σημαίες, πανό και ο κύριος λόγος που διαμαρτύρονται είναι τα αναδρομικά.
Αναμένεται να ακολουθήσει πορεία προς τα Διοικητικά Δικαστήρια, “όπου εκδικάζονται εκατοντάδες υποθέσεις μελών του σωματείου μας για τα περιβόητα αναδρομικά”, αναφέρουν σε ανακοίνωση τους.
thesstoday.gr