Θεσσαλονίκη:Εμφανίστηκαν τεράστια ποντίκια
Του Χρήστου Χατζημίση
Μάρτυρες ενός αηδιαστικού θεάματος έγιναν όσοι έκαναν τη βόλτα τους πριν από λίγο στην παραλία της Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα, εντός του Θερμαϊκού Κόλπου έκαναν την εμφάνισή τους τεράστια ποντίκια, με το θέαμα να μην είναι και το καλύτερο δυνατό.
Πηγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Ανταλλαγή/Δωρεά/Επαναχρησιμοποίηση Βιβλίων στο Δήμο Πέλλας
12 Ιουνίου 2026