Χαλάζι και μεγάλος όγκος νερού στον βάλτο των Γιαννιτσών!
Σε συνέχεια της πρώτης γεύσης που σας έδωσαν το pellanews.gr και ο Στέφανος Μίντζας, σχετικά με το χαλάζι που έπεσε σε περιοχές των Γιαννιτσών, επικοινωνήσαμε με μέλη του Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Πέλλας, τα οποία επιβεβαίωσαν την καταστροφή.
Συγκεκριμένα χαλάζι έπεσε στην περιοχή του Σχινά, στον κάμπο των Γιαννιτσών, στο αντλιοστάσιο (περιοχές 7 και 8) και στην περιοχή Ζημάκα.
Συν τις άλλοις, μεγάλος όγκος νερού κατέκλυσε τα χωράφια στις περιοχές αυτές.
"Ενώ όλα πήγαιναν μια χαρά, ήρθε αυτό το ξαφνικό φαινόμενο και μας διέλυσε", τόνισε στο pellanews.gr ο Γραμματέας του Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Πέλλας Γιώργος Σιδηρόπουλος. "Πλέον, το μόνο που ελπίζουμε είναι να μην συνεχίσει, γιατί τότε πάει, θα καταστραφεί ολοσχερώς η παραγωγή και οτι κάναμε μέχρι τώρα", επισήμανε ο κ. Σιδηρόπουλος, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, όπως και πολλοί αγρότες, στα σημεία αυτά, προσπαθώντας να σώσουν οτι σώζεται...
Παύλος Νεκτάριος Παπαδόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026