Χρήστος Κομπατσιάρης: “Θα το πω κι ας γίνω κακός, η Εμποροπανήγυρη Αιγινίου είναι η καλύτερη στην Ελλάδα”
Εγκαινιάστηκε το βράδυ της Παρασκευής 13 Σεπτεμβρίου 2024 η Εμποροπανήγυρη Αιγινίου
Στη διάρκεια της ομιλίας του, ο δήμαρχος Πύδνας – Κολινδρού Χρήστος Κομπατσιάρης χαρακτήρισε την Εμποροπανήγυρη του Αιγινίου ως την καλύτερη στην Ελλάδα.
Όπως χαρακτηριστικά είπε μεταξύ άλλων: “Ας γίνω κακός με τους Λαρισαίους, η πρώτη εμποροπανήγυρη είναι του Αιγινίου. Δεν τολμούσε κανένας να το πει και το λέω εγώ εδώ απόψε”.΄
πηγή- φωτο alexandreia-gidas.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ