Χρήστος Μπατσης: Επαναλειτουργία των Λουτρών
Την επαναλειτουργία των Λουτρών ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αλμωπίας και πρόεδρος της Δημοτικής επιχείρησης Λουτρών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Με χαρά σας ανακοινώνουμε την επαναλειτουργία της Λουτρά Λουτρακίου Δήμου Αλμωπίας ΑΕ, μετά την προσωρινή αναστολή λειτουργίας προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊου COVID-19. Από την Δευτέρα 15/06/2020 θα μπορούμε να υποδεχτούμε τους επισκέπτες μας στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, έχοντας λάβει όλα τα τα απαραίτητα μέτρα.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΠΑΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ