Υψηλή ικανοποίηση ασθενών στο Νοσοκομείο Έδεσσας – Στην κορυφή η 3η ΥΠΕ

Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα κινείται η ικανοποίηση των ασθενών από το Νοσοκομείο Έδεσσας, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία που παρουσίασαν το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη συνολική εικόνα των δημόσιων νοσοκομείων.
Η έρευνα, που κάλυψε το διάστημα 14 Ιουλίου έως 3 Οκτωβρίου 2025 και αφορούσε 111 νοσοκομεία και 631 κλινικές σε όλη τη χώρα, αναδεικνύει το Νοσοκομείο Έδεσσας –μαζί με τις υπόλοιπες μονάδες της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ)– ως έναν από τους «πρωταθλητές» στη φροντίδα υγείας.
Η 3η ΥΠΕ στην κορυφή
Τα νοσοκομεία της 3ης ΥΠΕ, στην οποία ανήκει και το Νοσοκομείο Έδεσσας, κατέγραψαν τη υψηλότερη μέση βαθμολογία ικανοποίησης με 4,13/5, έναντι του πανελλαδικού μέσου όρου (4,04/5). Στην Περιφέρεια αυτή υπάγονται επίσης τα μεγάλα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης («Παπαγεωργίου», «Παπανικολάου», «Γ. Γεννηματάς» και «Άγιος Δημήτριος») καθώς και οι δομές υγείας σε Κατερίνη, Βέροια, Κοζάνη, Καστοριά, Γρεβενά και Φλώρινα.
Η επίδοση αυτή ενισχύει το κύρος και τη σημασία του Νοσοκομείου Έδεσσας για την τοπική κοινωνία, καθώς οι ασθενείς του δηλώνουν σε μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Τι εκτιμούν οι ασθενείς
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η επαρκής στελέχωση του ιατρικού προσωπικού και ο σύγχρονος εξοπλισμός συγκεντρώνουν τα υψηλότερα ποσοστά αποδοχής (92%). Σημαντική είναι επίσης η ικανοποίηση για τις οδηγίες πριν το εξιτήριο (91%), ενώ υψηλά καταγράφεται η εμπιστοσύνη προς το ιατρικό (84%) και νοσηλευτικό προσωπικό (79%).
Ειδικά για τις Παθολογικές Κλινικές της Θεσσαλονίκης –στις οποίες συχνά παραπέμπονται και περιστατικά από την Έδεσσα– οι δείκτες εμφανίζονται βελτιωμένοι, παρά τον αυξημένο φόρτο περιστατικών.
Μπράβο στο προσωπικό
Μπράβο στο Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Έδεσσας, που με την καθημερινή τους προσπάθεια, την επιστημονική επάρκεια και τον επαγγελματισμό τους συμβάλλουν καθοριστικά στην υψηλή εικόνα ικανοποίησης των ασθενών. Οι πολίτες της Πέλλας αναγνωρίζουν τη συμβολή τους και εκφράζουν την εμπιστοσύνη τους στη φροντίδα που λαμβάνουν.
Οι αδύναμοι κρίκοι
Παρά τη θετική εικόνα, προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται σε ζητήματα σίτισης και καθαριότητας. Σε εθνικό επίπεδο, η καθαριότητα των θαλάμων συγκέντρωσε 69% θετικές αξιολογήσεις, ενώ η σίτιση μόλις 48%. Αν και το Νοσοκομείο Έδεσσας δεν ξεφεύγει από τον γενικό αυτό κανόνα, η διοίκηση καλείται να εντείνει τις προσπάθειες βελτίωσης σε αυτούς τους τομείς.
Ένα ισχυρό στήριγμα για την Πέλλα
Η θετική αποτίμηση της λειτουργίας του Νοσοκομείου Έδεσσας επιβεβαιώνει τη σημασία του ως βασικού πυλώνα δημόσιας υγείας για τον Νομό Πέλλας. Σε μια περίοδο που η αξιολόγηση και η διαφάνεια καθίστανται κεντρικά εργαλεία πολιτικής υγείας, οι δείκτες αυτοί αποδεικνύουν ότι το νοσοκομείο ανταποκρίνεται με επάρκεια στις ανάγκες των πολιτών και μπορεί να συνεχίσει να βελτιώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Μεθυσμένος οδηγός τράκαρε 13 σταθμευμένα οχήματα στην οδό Φυλής
07 Οκτωβρίου 2025 -
Στην Θεσσαλονίκη ο Ρίτσαρντ Σιαο
07 Οκτωβρίου 2025
ΣΧΟΛΙΑ