close search results icon

Ανάρτηση Κολυδά: Έρχεται δεκαπενθήμερο με έντονη ζέστη – Ποιες πόλεις θα «ψηθούν»

Τι αναφέρει ο Διευθυντής της ΕΜΥ.

ην ανηφόρα θα… τραβήξει ο υδράργυρος τις επόμενες δύο εβδομάδες, όπως καταγράφει η εκτίμηση του μετεωρολόγου Θεόδωρου Κολυδά.

Στο επίκεντρο της έντονης καλοκαιρινής ζέστης θα βρεθούν τα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λάρισα.

Όπως σημειώνει ο διευθυντής της ΕΜΥ το επόμενο δεκαπενθήμερο θα έχει αμιγώς τροπικά χαρακτηριστικά, ενώ από τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα υπάρξει μια αργή αποκλιμάκωση.

πηγή: efsyn.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ