Ανάρτηση Κολυδά: Έρχεται δεκαπενθήμερο με έντονη ζέστη – Ποιες πόλεις θα «ψηθούν»
Τι αναφέρει ο Διευθυντής της ΕΜΥ.
ην ανηφόρα θα… τραβήξει ο υδράργυρος τις επόμενες δύο εβδομάδες, όπως καταγράφει η εκτίμηση του μετεωρολόγου Θεόδωρου Κολυδά.
Στο επίκεντρο της έντονης καλοκαιρινής ζέστης θα βρεθούν τα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λάρισα.
Όπως σημειώνει ο διευθυντής της ΕΜΥ το επόμενο δεκαπενθήμερο θα έχει αμιγώς τροπικά χαρακτηριστικά, ενώ από τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα υπάρξει μια αργή αποκλιμάκωση.
πηγή: efsyn.gr
ΣΧΟΛΙΑ