Αποδοκιμασίες έξω από την Τούμπα
Νωρίτερα, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την εντός έδρας ήττα από τον Ολυμπιακό για την 1η αγωνιστική των πλέι οφ, με αποτέλεσμα να τελειώσει και τυπικά το φετινό πρωτάθλημα.
Αποτέλεσμα, να υπάρξουν αντιδράσεις από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ που βρέθηκαν περιμετρικά του γηπέδου της Τούμπας.
Συγκεκριμένα, μετά το τέλος του σημερινού αγώνα, οι οπαδοί του Δικεφάλου που ήταν έξω από το γήπεδο φώναζαν συνθήματα δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την αντίδραση τους για την εικόνα που παρουσίασαν οι παίκτες του Αμπέλ Φερέιρα.
πηγή: sdna.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Ανταλλαγή/Δωρεά/Επαναχρησιμοποίηση Βιβλίων στο Δήμο Πέλλας
12 Ιουνίου 2026