close search results icon

Αττική Οδός: Έκλεισε για λίγα λεπτά, στην κυκλοφορία ολόκληρη ξανά

Αττική Οδός: Έκλεισε για λίγα λεπτά, στην κυκλοφορία ολόκληρη ξανά


Προβλήματα και στην Αττική Οδό προκάλεσε ο χιονιάς που έφερε η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα».

Στις 8:30 περίπου και για λίγα λεπτά, περίπου μισή ώρα έκλεισε για να καθαριστεί και ακολούθως, λίγο πριν τις 9 άνοιξε σε όλο της το μήκος ξανά. Όπως αναφέρει σε έκτακτη ενημέρωσή της η Αττική Οδός:

«Κλειστό το τμήμα από Κηφισίας έως Μαραθώνος στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο. Ανοιχτή η έξοδος για Καρέα Καισαριανή στη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού», έγραφε το αρχικό tweet της Αττικής Οδού.

Με δεύτερο tweet η διοίκηση της Αττικής Οδού ενημέρωσε ότι είναι και πάλι ανοιχτή σε όλο της το μήκος.

Υπενθυμίζεται ότι λόγω της κακοκαιρίας έχουν κλείσει και σημεία του οδικού δικτύου.

 iefimerida.gr

Φωτογραφία αρχείου: Eurokinissi

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ