Δεν... άντεξαν οι οπαδοί του Άρη, μπήκαν και χειροκρότησαν τους νικητές
Οι πόρτες του αγώνα παρέμειναν κλειστές για αρκετή ώρα μετά το τέλος του αγώνα, όμως οι οπαδοί του Άρη δεν... άντεξαν και βρήκαν τον τρόπο να μπουν στο «Κλ. Βικελίδης», σε ένα μικρό κομμάτι ανάμεσα στην Θύρα 2 και την Θύρα 3.
Όσοι μπήκαν μέσα, χειροκρότησαν τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την νίκη επί του ΟΦΗ αλλά και μέσω συνθημάτων ζήτησαν την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος επί της ΑΕΚ. Μετά από λίγα λεπτά αποχώρησαν μετά τις συστάσεις από τους «σεκιούριτι» του γηπέδου.
Αρκετοί βέβαια παρακολούθησαν τον αγώνα από τις ταράτσες σε κάποιες πολυκατοικίες δίπλα στο γήπεδο του Άρη.
πηγή: sdna.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Η πρώτη κίνηση του Παναθηναϊκού στην αγορά: «Πράσινος» ο Φαλ!
24 Ιουνίου 2026 -
Ο Lorca στα Γιαννιτσά/Μουσική. Ποίηση. Δημοκρατία
24 Ιουνίου 2026