close search results icon

Διενέργεια εξόρμησης της Ν.Υ.Αιμοδοσίας Γιαννιτσών"

Διενέργεια εξόρμησης της Ν.Υ.Αιμοδοσίας Γιαννιτσών"

Διενέργεια εξόρμησης της Ν.Υ.Αιμοδοσίας Γιαννιτσών"

 

Σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα Αιμοδοσίας της Νοσοκομειακής Μονάδας Γιαννιτσών  του Γενικού Νοσοκομείου Πέλλας, τo Σάββατο 30.05.2020 και ώρες 09:00π.μ -12:30μ.μ., θα πραγματοποιήσει  εξόρμηση αιμοληψίας στην Κρύα -Βρύση στον χώρο του Πνευματικού Κέντρου.

 

Καλούμε όλους τους  πολίτες της περιοχής  να προσέλθουν

 

στη Μονάδα Αιμοδοσίας προκειμένου να αιμοδοτήσουν, δεδομένου

 

ότι η επάρκεια αίματος είναι σημαντική για τη λειτουργία του

 

Εθνικού Συστήματος Υγείας.

 

                               

                                                      Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ  ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

                            του  Γ.Ν. ΠΕΛΛΑΣ -Ν.Μ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

 

                                               

                                     ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΓΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ