Διενέργεια εξόρμησης της Ν.Υ.Αιμοδοσίας Γιαννιτσών"
Διενέργεια εξόρμησης της Ν.Υ.Αιμοδοσίας Γιαννιτσών"
Σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα Αιμοδοσίας της Νοσοκομειακής Μονάδας Γιαννιτσών του Γενικού Νοσοκομείου Πέλλας, τo Σάββατο 30.05.2020 και ώρες 09:00π.μ -12:30μ.μ., θα πραγματοποιήσει εξόρμηση αιμοληψίας στην Κρύα -Βρύση στον χώρο του Πνευματικού Κέντρου.
Καλούμε όλους τους πολίτες της περιοχής να προσέλθουν
στη Μονάδα Αιμοδοσίας προκειμένου να αιμοδοτήσουν, δεδομένου
ότι η επάρκεια αίματος είναι σημαντική για τη λειτουργία του
Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
του Γ.Ν. ΠΕΛΛΑΣ -Ν.Μ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΓΟΣ