close search results icon

Διονύσης Σταμενίτης: «11 θέσεις ιατρών για τα Κέντρα Υγείας του Νομού Πέλλας»

Αναρτήθηκε σήμερα η νέα προκήρυξη τακτικής πλήρωσης ιατρών.

Αναρτήθηκε σήμερα η νέα προκήρυξη τακτικής πλήρωσης ιατρών, στην οποία προβλέπονται 11 θέσεις για τα Κέντρα Υγείας και το Περιφερειακό Πολυϊατρείο του Νομού Πέλλας. Αναλυτικά οι θέσεις:

Για το Κέντρο Υγείας Γιαννιτσών:

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Οφθαλμολογίας

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Καρδιολογίας

Μία θέση Επιμελητή Α΄ Εσωτερικής Παθολογίας

Για το Κέντρο Υγείας Έδεσσας:

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Εσωτερικής Παθολογίας

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Ορθοπαιδικής και Τραυματιολογίας

Για το Κέντρο Υγείας Αριδαίας:

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Οδοντιατρικής

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Γενικής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας

Για το Κέντρο Υγείας Άρνισσας:

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Ακτινολογίας

Για το Κέντρο Υγείας Σκύδρας:

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Ιατρικής Βιοπαθολογίας

Για το Περιφερειακό Πολυϊατρείο (Π.Π.Ι.) Πέλλας:

Μία θέση Διευθυντή Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής

Μία θέση Επιμελητή Β΄ Παιδιατρικής

Αναφορικά με την εξέλιξη ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης δήλωσε: «Οι προβλέψεις για νέες θέσεις έρχονται να ενισχύσουν περαιτέρω τη δημόσια υγεία στην Πέλλα. Η προσπάθεια για αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας είναι συνεχής, και κατευθύνεται τόσο προς το ανθρώπινο δυναμικό όσο και προς τις κτιριακές υποδομές των μονάδων υγείας. Παράλληλα, τα κίνητρα που συνοδεύουν τον χαρακτηρισμό των περιοχών ως Άγονες Τύπου Α' συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των ιατρών».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ