close search results icon

Δύο θάνατοι το βράδυ της Κυριακής

Δύο θάνατοι το βράδυ της Κυριακής

Δύο άνθρωποι κατέληξαν από κορονοϊό το βράδυ της Κυριακής.

Πρόκειται για μια 66χρονη, η οποία κατέληξε στο νοσοκομείο “Σωτηρία” και για έναν 87χρονο, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στο ΝΙΜΙΤΣ.

Και οι δύο έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα.

Η σημερινή ενημέρωση

Η ενημέρωση που εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Υγείας έκανε λόγο για δύο νέα κρούσματα και συνολικά 2.917.

Διασωληνωμένοι παραμένουν 13 συνάνθρωποί μας, με τη διάμεση ηλικία τους είναι τα 70 έτη.

Οι 4 είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες.

106 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

https://politic.gr/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ