Δύο θάνατοι το βράδυ της Κυριακής
Δύο άνθρωποι κατέληξαν από κορονοϊό το βράδυ της Κυριακής.
Πρόκειται για μια 66χρονη, η οποία κατέληξε στο νοσοκομείο “Σωτηρία” και για έναν 87χρονο, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στο ΝΙΜΙΤΣ.
Και οι δύο έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα.
Η σημερινή ενημέρωση
Η ενημέρωση που εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Υγείας έκανε λόγο για δύο νέα κρούσματα και συνολικά 2.917.
Διασωληνωμένοι παραμένουν 13 συνάνθρωποί μας, με τη διάμεση ηλικία τους είναι τα 70 έτη.
Οι 4 είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες.
106 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Μία υπέροχη έκθεση δημιουργιών του Εργαστηρίου Τέχνης
07 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά και Πέλλα: "Σπάει" ταμεία ο "Γάμος της Ιουλιέτας"
07 Ιουνίου 2026