Εφαρμογή μέτρων αντιμετώπισης covid-19 στις Δημοτικές Κοινότητες
Με την πλήρη εφαρμογή των προβλεπόμενων διατάξεων, οδηγιών και τη λήψη μέτρων πρόληψης για την αντιμετώπιση του covid-19 , εξυπηρετούνται οι δημότες στα Γραφεία της Δ΄ & Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας και στο Κέντρο Κοινότητας Ανατολικού Τομέα.
Ενδεικτικές είναι οι εικόνες από την εξυπηρέτηση των δημοτών και την προβλεπόμενη θερμομέτρηση όσων εισέρχονται στο χώρο. Επίσης υπάρχει η σύσταση για χρήση γαντιών και προστατευτικής μάσκας.
Η εξυπηρέτηση των δημοτών πραγματοποιείται με τηλεφωνικό ραντεβού.
Τα Γραφεία επισκέφτηκε σήμερα Πέμπτη 28 Μαΐου ο κ. Γεώργιος Αβαρλής, Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και η κ. Δόμνα Πασχαλίδου, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026