close search results icon

Ευρεία τηλεδιάσκεψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ευρεία τηλεδιάσκεψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ευρεία τηλεδιάσκεψη διεξήχθη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την συμμετοχή τόσο του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα όσο και Αντιπεριφερειάρχων αλλά και δημάρχων. 

Ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν φυσικά και ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Ιορδάνης Τζαμτζης, ο Δήμαρχος Αλμωπίας Χρήστος Μπατσης, ο Δήμαρχος Πέλλας Γρηγόρης Στάμκος, ο Δήμαρχος Έδεσσας Δημήτρης Γιάννου αλλά και η Δήμαρχος Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου.

Στη σύσκεψη συζητήθηκε το θέμα καταπολέμησης των κουνούπιων. 

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας δήλωσε σχετικά με την τηλεδιάσκεψη:

Τα δημοτικά προγράμματα καταπολέμησης των κουνουπιών που συμφωνήσαμε να υλοποιήσουν οι 38 Δήμοι της Κεντρικής Μακεδονίας αναβαθμίζουν και ενισχύουν την προσπάθεια που έχουμε ήδη ξεκινήσει ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, να περιορίσουμε περαιτέρω την όχληση των συμπολιτών μας από τα κουνούπια και να διαφυλάξουμε τη Δημόσια Υγεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ