close search results icon

Ενισχύει τα σχολεία της Αλμωπίας με επιπλέον καθαρίστριες ο Δήμαρχος

Ενισχύει τα σχολεία της Αλμωπίας με επιπλέον καθαρίστριες  ο Δήμαρχος

Την ενίσχυση των σχολείων με επιπλέον καθαρίστριες αποφάσισε η Δημοτική αρχή Αλμωπίας. Ο Χρήστος Μπάτσης και η πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής έχοντας άψογη συνεργασία με την διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Πέλλας και τον κο Μπαχαράκη, αποφάσισαν να προσλάβουν επιπλέον καθαρίστριες για τα δημοτικά σχολεία της Αλμωπίας.

Ο λόγος είναι προφανές και δεν είναι άλλος από την ασφάλεια των μαθητών και την τήρηση των κανόνων υγιεινής στα Δημοτικά Σχολεία. Όπως δήλωσε άλλωστε και ο Πέτρος Ζέρζης, ως διευθυντής δημοτικού σχολείου, η νέα καθημερινότητα στη σχολική ζωή επιβάλει να γίνεται καθαρισμός των τάξεων δύο φορές την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ