Επιστροφή στις προπονήσεις για τον Άρη
Μετά το διήμερο ρεπό, επιστροφή σήμερα το πρωί στις προπονήσεις για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει της αναμέτρησης της ερχόμενης Κυριακής με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» (14/06, 21:30), στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.
Το σημερινό πρόγραμμα, που περιελάμβανε προπόνηση αντοχής με αγωνιστικά παιχνίδια, ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα.
Στο παιχνίδι με την ομάδα του Πειραιά επιστρέφει ο Χαβιέ Ματίγια, που εξέτισε την ποινή του.
Αύριο, Τετάρτη, θα ακολουθηθεί το ίδιο πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας (πρωινή προπόνηση στο «Δασυγένειο»).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Μία υπέροχη έκθεση δημιουργιών του Εργαστηρίου Τέχνης
07 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά και Πέλλα: "Σπάει" ταμεία ο "Γάμος της Ιουλιέτας"
07 Ιουνίου 2026