close search results icon

Γιαννιτσά: Αρνητικό τελικά το κρούσμα του 77χρονου

Γιαννιτσά: Αρνητικό τελικά το κρούσμα του 77χρονου

του Παύλου Νεκτάριου Παπαδόπουλου

Αρνητικό τελικά ήταν το "κρούσμα" (απέκτησε εισαγωγικά!) κορωνοϊού που σημειώθηκε στο Αχλαδοχώρι Γιαννιτσών, κάτι που αντιμετώπισε 77χρονος, ο οποίος διακομίστηκε αρμοδίως.

Ο 77χρονος ήταν τυχερός, διότι επειδή ήταν ασυμπτωματικός παρουσίασε χαμηλό ιικό φορτίο, πράγμα που έβγαλε τον εν λόγω αρνητικό στον covid.

Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες του pellanews.gr έχει συμβεί κι άλλες φορές, με ασθενείς που ήταν ασυμπτωματικοί και τελικώς βρέθηκαν αρνητικοί. 

Έτσι, η πόλη και τα χωριά της μπορούν να βρεθούν σε κατάσταση ψυχραιμίας, μιας και η σχετική αναστάτωση που προκάλεσε θέμα συζήτησης, αλλά και έντονης ανησυχίας σε κάποιους, δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται.

Όχι η προσοχή βεβαίως που πρέπει πάντα να υπάρχει, αλλά δεν υπάρχει λόγος πανικού. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ