Γρήγορης Στάμκος: Συγχαρητήρια στους αθλητές μας
Συγχαρητήριο μήνυμα Δημάρχου Πέλλας
Οι καταστάσεις που βιώσαμε το τελευταίο διάστημα δεν μας επέτρεψαν να εκφραστούμε και να χαρούμε όπως θα θέλαμε με τις επιτυχίες των αθλητών και των ομάδων μας. Συγχαρητήρια στους Ίκαρους, στους αθλητές, στους προπονητές και στη διοίκηση για την πολύ σημαντική επιτυχία τους και τη συμμετοχή τους την επόμενη σεζόν σε εθνική κατηγορία.
Εύχομαι ολόψυχα να έχετε μια αγωνιστική χρονιά γεμάτη επιτυχίες.
Γρηγόριος Σ. Στάμκος
Δήμαρχος Πέλλας
Γιαννιτσά 10/06/2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026