close search results icon

Η γιορτή της Αναλήψεως στον Άγιο Αθανασίο

Η γιορτή της Αναλήψεως στον Άγιο Αθανασίο

Με λαμπρότητα και παρουσία του Δημάρχου Έδεσσας Δημήτρη Γιάννου, της Αντιδήμαρχου Μαρουλας Κατσαρα αλλά και του Αστυνομικού Διευθυντή Πέλλας εορταστικέ η Ανάληψη στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο. 

Ο Δημήτρης Γιάννου δήλωσε στα social media 

ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΑΓΙΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ......

Εκκλησιασμός σήμερα στον ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΑΟ 
ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ στον ΑΓΙΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ.
Χαίρομαι όταν βρίσκομαι μεταξύ φίλων,
Απλών ανθρώπων με αγνές προθέσεις, που 
εκπέμπουν αγάπη.
Εύχομαι στον ΠΑΤΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟ, να είναι πάντα
ΔΥΝΑΤΟΣ, ένας ΙΕΡΕΑΣ αγαπητός από όλους.
Στον φίλο ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ να συνεχίσει
 ν αποτελεί ΦΑΡΟ για τους συγχωριανούς του
και να ευχαριστήσω τον παλιό πρόεδρο ΒΑΣΙΛΗ,
αλλά και τον ΝΕΟ γεμάτο διάθεση για ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΠΕΤΡΟ ΒΕΡΥΚΟΥΚΗ και να ευχηθώ να είναι πάντα
στο πλευρό των κατοίκων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ