Ιορδάνης Τζαμτζής: Νιώθω περήφανος για τις δραστηριότητες της Μητροπόλεως
Στα εγκαίνια του νέου ραδιοφώνου της Μητροπόλεως Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας βρέθηκε ο Ιορδάνης Τζαμτζής. Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας εξέφρασε την χαρά του για τις δράσεις της Μητρόπολης και ιδιαίτερα για τον ενοριακό Ναό του Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών.
Δείτε την ομιλία του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ