Ισπανία: Αίρεται η καραντίνα για τους ξένους από 1/7
Αίρεται η καραντίνα για τους ξένους στην Ισπανία από την 1η Ιουλίου, όπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η κυβέρνηση.
Με τους ισχύοντες περιορισμούς οι επισκέπτες από το εξωτερικό θα πρέπει να απομονώνονται για δύο εβδομάδες ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση του κορονοϊού.
Η υπουργός Εξωτερικών Αράντσα Γκονθάλεθ Λάγια είχε ήδη ανακοινώσει ότι το μέτρο επρόκειτο να αρθεί τον Ιούλιο, αλλά δεν είχε διευκρινίσει την ακριβή ημερομηνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026