Όλυμπος: Νεκρός ο ορειβάτης που έπεσε σε χαράδρα
Νεκρός ανασύρθηκε ο ορειβάτης που είχε εντοπιστεί τα Χριστούγεννα στον Όλυμπο, μετά από πολύωρη επιχείρηση διάσωσης.
Όπως αναφέρει η Πυροσβεστική, ο ορειβάτης ανασύρθηκε τελικά από τη χαράδρα στον Όλυμπο, από βάθος 600 μέτρων.
Χωρίς τις αισθήσεις του εντοπίστηκε αγνοούμενος ορειβάτης στον Όλυμπο – Τον βρήκε φίλος του
Στην επιχείρηση συμμετείχαν διασώστες από τη 2η ΕΜΑΚ Θεσσαλονίκης, την 8η ΕΜΑΚ Λάρισας, στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας από το Λιτόχωρο, μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης και ελικόπτερο Super Puma.
Το Super Puma πήρε τον άνδρα και τον μετέφερε στο ελικοδρόμιο της 24ης Ταξιαρχίας Λιτόχωρου, όπου τον παρέλαβε ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β και στη συνέχεια διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
iefimerida.gr
Φωτογραφία αρχείου: Facebook
ΣΧΟΛΙΑ