Παίρνει πάνω του την τουριστική προβολή των Λουτρών
Στις 15 Ιουνίου ανοίγουν τα Λουτρά Πόζαρ και περιμένουν εκ νέου τους επισκέπτες.
Ο Χρήστος Μπάτσης παίρνει πάνω του την τουριστική προβολή των Λουτρών μετα από δύο και πλέον μήνες που η επιχείρηση είχε λουκέτο.
Αρχικά ο Δήμαρχος Αλμωπίας Χρήστος Μπατσης έχει προγραμματίσει σειρά τηλεοπτικων εμφανίσεων με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής και την προσέλκυση τουριστών ενώ ήδη έχει γυριστεί ντοκιμαντέρ για τα Λουτρά το οποίο και θα προβληθεί σύντομα.
Τις προηγούμενες ημέρες έγινε και διοικητικό συμβούλιο στα Λουτρά στο οποίο ο Χρήστος Μπατσης ως πρόεδρος της επιχείρησης παρουσιασε το σχέδιο του για την τουριστική προβολή της επιχείρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Η πρώτη κίνηση του Παναθηναϊκού στην αγορά: «Πράσινος» ο Φαλ!
24 Ιουνίου 2026 -
Ο Lorca στα Γιαννιτσά/Μουσική. Ποίηση. Δημοκρατία
24 Ιουνίου 2026