Παίρνει πάνω του την τουριστική προβολή των Λουτρών
Στις 15 Ιουνίου ανοίγουν τα Λουτρά Πόζαρ και περιμένουν εκ νέου τους επισκέπτες.
Ο Χρήστος Μπάτσης παίρνει πάνω του την τουριστική προβολή των Λουτρών μετα από δύο και πλέον μήνες που η επιχείρηση είχε λουκέτο.
Αρχικά ο Δήμαρχος Αλμωπίας Χρήστος Μπατσης έχει προγραμματίσει σειρά τηλεοπτικων εμφανίσεων με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής και την προσέλκυση τουριστών ενώ ήδη έχει γυριστεί ντοκιμαντέρ για τα Λουτρά το οποίο και θα προβληθεί σύντομα.
Τις προηγούμενες ημέρες έγινε και διοικητικό συμβούλιο στα Λουτρά στο οποίο ο Χρήστος Μπατσης ως πρόεδρος της επιχείρησης παρουσιασε το σχέδιο του για την τουριστική προβολή της επιχείρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026