Πανηγυρικός εσπερινός στη Δωροθέα Αλμωπίας
Με λαμπρότητα τελέστηκε ο πανηγυρικός εσπερινός στη Δωροθέα Αλμωπίας προς τιμή του Αγίου Δωροθεου. Στον εσπερινό που έγινε το απόγευμα της Πέμπτης παραβρέθηκαν αρκετοί ιερείς της Αλμωπίας αλλά και πιστοί που έσπευσαν να τιμήσουν τον Αγιο.
Στις 5 Ιουνίου η Εκκλησία μας τιμά την μνήμη του Αγίου Δωροθεου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026