Πρώτη τηλεδιάσκεψη προέδρων ΔΕΕΠ (ΝΟΔΕ)
Πρώτη τηλεδιάσκεψη προέδρων ΔΕΕΠ (ΝΟΔΕ) με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Στην τηλεδιάσκεψη αναμένεται να συμμετάσχει μεταξύ άλλων και ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ (ΝΟΔΕ) Πέλλας κος Θεοδόσης Ουραηλιδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026