Σαν σημέρα η νικη του Χρήστου Μπατση
Συμπληρώνεται σήμερα ένας χρόνος από την επιβλητική νίκη του Χρήστου Μπατση στις Δημοτικες εκλογές.
Οι Σάκης Χατζηδημητριου και Χρήστος Μπατσης ήταν οι δύο μονομάχοι για την διεκδίκηση του Δημαρχιακου θωκου της Αλμωπίας, οι οποίοι είχαν αφήσει εκτός Β γύρου τους Δημήτρη Μπινο και Νίκο Παρούτογλου.
Στη δεύτερη Κυριακή των δημοτικών εκλογών ο Χρήστος Μπατσης κατάφερε να εξασφαλίσει ποσοστό που αγγίζει το 65 τοις εκατό και να εκλεγεί πανηγυρικά Δήμαρχος Αλμωπίας.
Έτσι ξεκίνησε στην Αλμωπία η εποχή της Δημοτικής αρχής του Χρήστου Μπατση που συμπληρώνει σήμερα ένα χρόνο στο τιμόνι του Δήμου Αλμωπίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026