Συνάντηση Σταμκου- Τζιτζικώστα
Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας είχε ο Δήμαρχος Πέλλας. Ο Γρηγόρης Στάμκος συζήτησε με τον Απόστολο Τζιτζικώστα όλα τα φλεγοντα θέματα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και του Δήμου.
Μάλιστα δήλωσε:
Συνάντηση εργασίας με τον Περιφερειάρχη.
Αναπλάσεις,περιπατητικές-ορειβατικές διαδρομές,υποδομές,smart city κάποια από τα θέματα της συζήτησής μας!