close search results icon

Συζητήσεις για θεατές στο 20% των γηπέδων στη Superleague

Συζητήσεις για θεατές στο 20% των γηπέδων στη Superleague

H πρόταση είχε πέσει στο τραπέζι σε προηγούμενο Δ.Σ. από τον εκπρόσωπο του ΟΦΗ, τον Ηλία Πουρσανίδη και στη σημερινή συνεδρίαση της Λίγκας επανέρχεται στο προσκήνιο. 

Οι ομάδες της Superleague συζητούν το ενδεχόμενο να αιτηθούν την παρουσία θεατών στο 20% της χωρητικότητας των γηπέδων στα πλέι οφ και τα πλέι άουτ που θα ξεκινήσουν στις 6 Ιουνίου. 

πηγή: sdna.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ