close search results icon

Στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών ο Διονύσης Σταμενιτης

Στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών ο Διονύσης Σταμενιτης

Στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών βρέθηκε ο Διονύσης Σταμενιτης για τον εορτασμό της απόδοσης του Πάσχα. 

Ο βουλευτής Πέλλας έκανε την ακόλουθη δήλωση στα social media

Χθες στην Μητρόπολη Αθηνών στη Θεία Λειτουργία για την απόδοση της εορτής του Πάσχα, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ Ιερώνουμου.

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά! 

Διονύσης Σταμενίτης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ