Στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών ο Διονύσης Σταμενιτης
Στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών βρέθηκε ο Διονύσης Σταμενιτης για τον εορτασμό της απόδοσης του Πάσχα.
Ο βουλευτής Πέλλας έκανε την ακόλουθη δήλωση στα social media
Χθες στην Μητρόπολη Αθηνών στη Θεία Λειτουργία για την απόδοση της εορτής του Πάσχα, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ Ιερώνουμου.
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
Διονύσης Σταμενίτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Άρης: Ο Καρυπίδης κλείνει τις πληγές και περνά στην αντεπίθεση
27 Ιουνίου 2026 -
Οι «ΑΛΜΩΠΕΣ» κράτησαν ζωντανή την παράδοση στην Αριδαία
27 Ιουνίου 2026 -
Με επιτυχία η εκδήλωση του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΠΛΑΤΩΝ» Αλώρου
27 Ιουνίου 2026