close search results icon

Θεσσαλονίκη: Πανζουρλισμός στα καταστήματα ρούχων λόγω Black Friday

Αμφιβολίες των καταναλωτών για τις εκπτώσεις.

Την τιμητική τους είχαν φέτος οι αλυσίδες που πωλούνται είδη ένδυσης και υπόδησης με εκατοντάδες καταναλωτές να γεμίζουν τα καταστήματα προσπαθώντας να «αρπάξουν» ό,τι προλαβαίνουν λόγω της Black Friday. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, η «γιορτή των καταναλωτών», σίγουρα δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί γιορτή της αγοράς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Οι εικόνες που παρατηρήθηκαν στο κέντρο της πόλης από το πρωί της Παρασκευής μέχρι τώρα, δεν είχαν καμία σχέση με αυτές των προηγούμενων χρόνων που ο κόσμος συνωστιζόταν σε ουρές έξω από τα πολυκαταστήματα με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη για πολλές ώρες, καθώς οι πολίτες φαίνεται να μην έμπαιναν καν στα μαγαζιά αυτά κι να μην ενδιαφέρονταν για τις μεγάλες εκπτώσεις που παρουσιάζουν.

«Δεν έχει κόσμο»

«Είναι ήρεμη η μέρα σε σχέση με αυτό που περιμέναμε» δήλωσε στο ThessToday.gr ο κ. Γιώργος, υπάλληλος αλυσίδας καταστημάτων με ηλεκτρονικά είδη στην Τσιμισκή, ενώ πρόσθεσε πως ο κόσμος δεν τίμησε την μαύρη ημέρα, όπως συνήθιζε να το κάνει.

Αν και οι προσφορές που αγγίζουν το 70% έχουν ξεκινήσει εδώ και τρεις εβδομάδες, για τους Θεσσαλονικείς ήταν αρκετό, το να στέκονται απλώς έξω από τις βιτρίνες και να τις κοιτάνε, απολαμβάνοντας τον καφέ τους στο χέρι. Αρκετοί μάλιστα, σε δηλώσεις τους στο ThessToday.gr, ανέφεραν πως σταμάτησαν να πιστεύουν πως πρόκειται για πραγματικές εκπτώσεις, καθώς παρατήρησαν πως «οι καταστηματάρχες, κυρίως στις αλυσίδες, απλώς παίζουν με τις τιμές. Προσωπικά τις παρακολουθούσα εδώ και ένα μήνα, και συνειδητοποίησα πως προσπαθούν να ξεγελάσουν τον κόσμο».

1-rzNau.jpg

«Γίνεται ο απόλυτος χαμός»

Εν αντιθέσει με τα καταστήματα με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, τα μαγαζιά με ενδύματα και υποδήματα φαίνεται πως έχουν την τιμητική τους, καθώς είναι γεμάτα με κόσμο και έχουν μία εικόνα βομβαρδισμένου τοπίου. Ρούχα παντού, ουρές στα ταμεία, κι οι υπάλληλοι που προσπαθούν να σώσουν, ό,τι σώζεται.

«Όπως μπορείτε να δείτε γίνεται ο απόλυτος χαμός, δεν μπορούμε καν να περπατήσουμε και να φτιάξουμε τα πράγματα» λέει υπάλληλος αλυσίδας ρούχων.

«Θα ψωνίσω από το διαδίκτυο»

Παράλληλα, λόγω των αμφιβολιών για τις εκπτώσεις της Black Friday αλλά και των συνηθειών που έφερε η πανδημία και η καραντίνα, οι περισσότεροι καταναλωτές πλέον προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους, χωρίς να ψωνίζουν από το φυσικό κατάστημα.

«Στο internet έχουν καλύτερες προσφορές και περισσότερες επιλογές, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ήρθα για την βόλτα μου και για να δω, πως είναι τα ρούχα που θέλω να παραγγείλω. Θεωρώ πως το διαδίκτυο έχει κερδίσει την τσέπη του κόσμου, κάτι που είναι λογικό. Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και τα καταστήματα πρέπει να το καταλάβουν αυτό, ώστε να ακολουθήσουν τις νέες τάσεις».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ