close search results icon

Χρήστος Μπάτσης: Ζούμε μια ιστορική στιγμή

Χρήστος Μπάτσης: Ζούμε μια ιστορική στιγμή

Ως ιστορική χαρακτήρισε την σημερινή ημέρα ο Δήμαρχος Αλμωπίας. Ο Χρήστος Μπατσης με δελτίο τύπου αναφέρει:

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΖΗΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ!

 

Μετά από αγώνες δεκαετιών και ομολογουμένως προσπάθειες πολλών δημοτικών αρχών.

Μετά από αποτυχίες και φιάσκο ετών, φτάσαμε σήμερα να παραδώσουμε οριστικά το Υδροηλεκτρικό των Λουτρών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.

Από σήμερα το Υδροηλεκτρικό των Λουτρών ανήκει στο Εθνικό Δίκτυο Ενέργειας και συνεισφέρει σε αυτό με πράσινη ανανεώσιμη ενέργεια και σταθεροποιεί το τοπικό δίκτυο και την ποιότητα αυτού. 

Είμαστε πολύ περήφανοι για τη μεθοδική και ακούραστη δουλειά των συνεργατών μας. 

Οφείλουμε ακόμη, ένα ευχαριστώ στο ΔΕΔΔΗΕ για τη συνεργασία του. 

Το έργο είναι του ΔΗΜΟΥ μας και ανήκει σε ΟΛΟΥΣ μας!

 

 

 

                                                 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ 

                                                                  ΜΠΑΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ