Υποδέχτηκε τον Πρωθυπουργό ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας
Υποδέχθηκα σήμερα τον Πρωθυπουργό Kyriakos Mitsotakis στο νέο Κτίριο Υπηρεσιών της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και συζητήσαμε για μια σειρά θεμάτων του τόπου μας, τα οποία θα επιτρέψουν στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια και να επανακτήσει τον ιστορικό της ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά/GovPlan: Οι λόγοι που...ξέρω που θα πηγαίνω!
26 Ιουνίου 2026