Μητροπολίτης Ιωήλ: Ο Χριστός ανέβηκε στον ουρανό ως άνθρωπος
Στον πανηγυρικό Εσπερινό για τον εορτασμό των Αγίων Νικάνδρου και Ιωαννικίου στην Αριδαία χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας κ Ιωήλ μαζι με τον Επίσκοπο Αλμωπίας Στέφανο και πλήθος ιερέων της περιοχής.
Ο Σεβασμιώτατος κήρυξε τον θείο λόγο στους πιστούς αναφερόμενος στην ακολουθία των Αγίων αλλα και στον Χριστό που ανέβηκε στον Ουρανό ως άνθρωπος, ενω είναι αυτος που πρεσβεύει για το ανθρώπινο γένος.
Ακούστε το κήρυγμα του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ